beautiful

Vaken nu. Ska ta och röjja felix rum för de har han totalt kvadda. De ligger grejjer exakt överallt och han vägrar städa så då får mamma ta tag i de. Förkylningen blir bara som värre, hostar sönder kroppen tror jag. Hoppas de inte blir värre utan bara går mot bättre tider. Ikväll ska jag på födäldramöte för de va massa surr om nu när dom börjar skolan. Så de måste man ju va med på. Imorrn ska felix ta spruta och kan ni tänka er att ungen längtar dit? Herregud! Blir iaf patte och felix som får åka och göra de så slipper han va rädd för min hets. Han är bra mkt tuffare än mig och de känns ju lite fjantigt kanske. Jag som jobbar med sånt där. Men när de är på mig själv lr mitt barn tycker jag bli de fruktansvärt jobbigt. Ligger och kollar på voice nu och önskar att kaffe bryggaren satt igång sig själv... Nä nu ska ja se klart dehär sen blire fix. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback