störda missfoster..........

Tillbaka på jobbet och gör min sista natt för denna gång. Sen är de helgen som väntar. Idag sov jag till 15.00 sen klev ja upp och åkte på apoteket och handlade medel till mitt onda ben. Och de gjorde jag på ica maxi. Sen när vi är klar där så går vi sakta ut mot bilen och när vi kommer fram så frågar pattes mamma vad vi hade gjort på bilen. Då är det nån jävla efterbliven jävel som har kört in i oss och repa hela sidan och gjort massa bucklor och sen bara dragit. Tror ni på satan att jag va helt jävla illröd i ögonen ? Hur fan kan man köra in i en bil och sen bara dra därifrån? Jag hoppas du dör i en krock ditt jävla missfoster!!!!! Åååååh så le jag blir. Efter de for patte till polisen så dom fick skriva ner sen måste vi ju ringa försäkringsbolaget imorrn. Alltid äre nånting. Sen ska de ju iväg på lackning och byta sidorna så då blir vi ju utan bil också. Kan de gå mer utför än sådär. Mammas lilla älskling är hela repig och förstörd :'( Huuuua! Iaf så efter allting med bilen så for vi ut till pattes föräldrar och grillade och bara va. Sen drog jag vidare hit och nu sitter jag på en stol och kollar på klockan ungefär. Ska bli skönt med en ledig dag imorrn och den ska vi spendera väl. Nu ska jag torka golven! Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback