shake me like you do

Klev upp super tidigt imorse vilket resulterade i halv 9 for på ikea och åt frukost sen har vi gått där i flera timmar. Hittade massa roliga saker. Va så jävla trött när vi kom hem så somnade på en gång. Och nu har jag precis vakna och ska hoppa in i duschen och fortsätta min låååånga arbetsvecka som börjar. Varför tog jag på mig extra för när jag redan har hundra nätter? De funderar jag över nu. Man tänker aldrig till riktigt utan bara tackar ja hela tiden. Ska bli skönt när nätterna är gjord iaf. Till veckan är jag ledig i 3 hela dagar. Och ni kan tänka vad jag ska ta de hela lungt och stille. Bara njuta och hoppas på sol och bad. Nu ska jag sätta fart så hörs vi inatt kanske..  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback