saaaad girl

Ibland när de dyker upp en sak så får de mig att tänka på min sak också blir dagen jävligt dålig. Jag blir ledsen och på dåligt humör. Idag är en sån dag. Man känner att allting går emot än. Man väntar och väntar på att de nångång ska vända. De värsta är att de gör ALDRIG de. AAAAAAAAAAAAJA..... Ska snart hoppa in i duschen och fara åter på mitt jobb som jag tydligen ska spendera hela mitt liv på. Aldrig ledig längre. Börjar känna mig ganska trött och slut och mör i kroppen nu. Imorrn kommer mammas kille hem. Har inte haft tid att sakna han eftersom jag bara har jobbat. Dom valde ju en bra vecka att åka iaf. Kanske hinner pussa liiiite på han imorrn. HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback