nathalie is a happy girl

Jag har kommit in i en lycklig period. Känner att hela jag är sprallig och jag går bara runt och ler hela dagarna. Sjukligt de känns! Har iaf mått pyton illa i 3 dagar och de beror på att jag har haft jävligt mkt jobb och då blir de stressigt och då blir jag såhär. Ska jobba exakt hela den här veckan men sen blir de lite lugnare efter. Då ska vi se till att åka iväg till stockholm och gå på grönan och bara mysa. Måste bara pricka in när vi är lediga båda två. Gör min sista natt nu sen blir jag ledig en natt och sen äre full rulle igen. Man känner sig hyffsat lycklig när man är påväg att avsluta sista natten. De går som ett rus i kroppen på en. Ska försöka hitta på nånting imorrn/idag men som jag såg i tidningen så skulle de bli pissväder. Så de blir väl drakborgen och himlabadet då kanske. Vi har ju faktiskt inte varit dit än och de öppnade ju för över ett år sen. Kanske är på tiden att man svidar om och åker dit och kollar hur de ser ut egentligen. En aning efter är vi i planeringen. Va iaf och kollade på en lägenhet i stan idag och jag va sååå taggad. För den såg så fin ut på bilderna och stor va den. Stor som fäsiken. Också kommer vi dit och de är världens sämsta planering och världens knasigaste kök. Besviken vart jag till tusen! Fast jag vet inte riktigt än om jag vill flytta. Känns som om man gör de bara nu fatt de finns ingenting annat att göra. Flyttar man då har man ju som fullt upp i några månader men allt som ska göras. Nu har vi ju bott ett halvår där vi bor och allting är ju liksom klart. Då blir jag att jag vill börja om igen. Men de kanske är skönt att bo kvar på samma ställe över ett år den här gången iaf? Jag har inte bott över ett år på nått ställe. Utan de brukar bli ett halvår ungefär sen packar jag ihop och flyttar. De är som att byta bil med. Ett halvår sen vill jag ha nytt. Men är fortfarande super nöjd med forden. I looove it! Vi har haft den i 2 månader och härom dagen så kollade jag hur lång vi hade kört så på 2 månader har vi kört 1200 mil.... KAN NI FÖRSTÅ ? På 2 månader. De är helt jävla omöjligt. Kanske dax att lugna sig med bilkörningen kan ju jag tycka. De blir ungefär 17 mil om dagen. De är extremt jävla mkt.
Jaa, va finns de mer att kläcka ur sig ? Jo Felix börjar skolan nästa månad, de är också helt jävla sjukt. Man kan inte fatta vart tiden tar vägen. Så nu måste vi åka och köpa en ryggsäck och allting annat som ska finnas. Han väntar ivrigt på att fotbollen ska dra igång igen. Och hans cykel håller på att går sönder. De är ungefär de som händer. Han är så stor min LILLA kille. Kan inte förstå att han inte vill kramas ute bland folk inte pussas hejdå på dagis inte hålla handen när vi är på affären. Jag vill ju bara knåda sönder han. Dom blir för "vuxen" för fort.  Turn back time plz .. Aa nu ska jag gå in till min mami och kolla vad hon har för sig för de är vi två som jobbar inatt. De vart ett jävligt långt onödigt inlägg känns de som. Men de har inte blivit ett sånt på bra länge. Aja höres imorrn när jag vaknar ... :) Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mami

lycklig dotter = lycklig mamma:)

2011-07-26 @ 03:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback