happppy

Alltså jag har haft världens jävla migrän hela dagen plus natten. Känns jätte roligt att jobba när man har så ont satt spyan rinner i mun. De är sjukligt för fan! Nu vill jag bara att natten ska ta slut så jag får åka hem och lägga ner huvudet på en kudde och hålla tummarna för att skiten försvinner! Också är jag ju sååå jävla känsligt på värktabletter så de är ju inte klokt. En fjuttig alvedon och man är ju som om man har tagit en sömntablett. Man lär ju sova gott idag iaf. Sen är de bara 2 nätter kvar. Känns inte så jävla motiverande just nu kan jag ju säga då. Nä nu ska jag börja göra iordning allting som ska göras innan dagpersonalen kommer. Mycket de måste fixas med. PUUSUUSUSUSUSUSU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback