ajshit

Lediga dagar går så fort förbi så de är inte klokt. Nu har jag 3 nätter framför mig igeeeeeeeen. Jag som nyss gick av känns de som. I söndags vart jag totalt solo hemma. Nyqvist jobbade dygn och felix for till mamma. Jag städade och sen deckade jag vid halv 10 på kvällen så jag va riktigt pigg och utvilad. Ruskigt skönt. Nu är mammas lilla hjärta på semester. De går så bra så när han är borta en helg lr nånting men när man vet att de blir en veckan och man verkligen inte kan ringa och fråga om han ska hem då känns de värre. Kände tårarna i ögonen igår när vi kramas hejdå. Ibland är man bra jävla fjaskig också! Iaf så ska vi packa ihop nu och fara upp till mami. Men vi hörs väl kanske av efter mina nätter........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback