<3

Man blir som le att man ska jobba nu när de är så vackert väder. Iofs är de väl inte de på nätterna men på dagarna när man sover. Vaknade vid 4 idag så då klädde jag på mig och hämtade igen bilen. Sen han jag inte mer än hem så ville snaoe att jag skulle komma och klippa han så då åkte jag dit. Slutade med att jag fick göra mat åt han också. Sen hem och duscha och gjorde mig iordning och nu sitter jag på jobbet. Trevligt värre. Hoppas denna natt går fort så äre bara en kvar sen. :) Man känner sig hyffsat nöjd när man har gjort 3 st faktiskt. De va så jävla varmt på balkongen idag så jag trodde jag skulle avlida. De blir som en jävla bastu! Imorrn ska vi iväg på nånting jätte jätte roligt som är jätte jätte hemlig. De ska bli så spännande. Sen Hoppas jag att jag hinner kramas med mami en stund också. De va läääänge sen nu. Aja! Kaffe på dehär så :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback