smile

Jag säger förlåt för att bloggandet inte vart av igår! Hade verkligen inte tid. På dagen va vi iväg och åkte skridsskor med emelie och nellie. Sen for jag upp till mami och förväntade mig en lugn stund. Han inte mer än dit så skulle vi åka iväg ner till stan igen och köpa en badrumsmatta. Kul! Efter de for vi till granloholm och snussade på mosters super flicka. Hua så söt hon är! Patte kom och hämtade oss efter jobbet då for vi hem och la oss, tror jag somna på en gång. Ruskigt trött! Idag ska jag grejja hemma lite sen blir de inte så mkt mer . Ska jobba imorrn så de blir en tidig och lugn kväll. Tur de bara är ett kortpass sen är jag ledig i helgen. De ska bli så skönt. Jag som jobbar varje helg annars. Nu sitter vi i timrå och väntar på att bankjäveln ska öppna så man får beställa ett nytt kort! Tar som vanligt hundra år. Gud va jag längtar till helgen. Då ska jag mysa på med gumman. Lääääängtar! Nu ska jag sätta fart här i bilen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback