ikea

Jaha. Nu är min ledig dag snart över och imorrn äre jobb igen. Ligger och väntar på att nyqvist ska sluta jobbet. Tydligen ska vi se en jätte läskig film ikväll och jag fick inte veta vilken de va. Så länge de inte är nånting med råttor så går det bra. Felix for ut till pappa på jobbet och följde med han hem. Så nu äter han säkert godis och myser. Jag har intagit ryggläge på soffan och de är fruktansvärt skönt. Funderar på om jag ska klä på mig sen och ta en springtur till timrå tills patte slutar. Kan va ganska skönt! Imorrn efter jobbet ska ja in en sväng på ikea och leta efter en hylla till badrummet..... Jag måste verkligen få ordning där inne. Sen har vi hittat en soffa vi ska köpa och de kommer bli så bra så bra. Fotboll om ett tag och de måste jag verkligen se. Nu håller vi tummarna för en vinst. Nu ska jag se klart på tv.n. Pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback