fwegte4yky

Nu är jag inte goder! Va fan sitter i ? Äre så jävla svårt att informera om att de är magsjuka på jobbet när dom vet att man går ut extra och att man jobbar på flera olika ställen... Åker jag på dehär nu så tappar jag hela veckans jobb och då kommer jag bli vansinnig! Helt jävla galen. Ska man behöva ringa och kolla för att man ska klara sig. Inte dirket satt man vill dra hem de till barn och hela köret. Nejtack! Och min lilla pojke som är så smal skulle bli ännu smalare med magsjuka. Usch va less jag bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir! Nu ska nog dom sitta inatt och hålla tummarna för att de inte blir nått! För deras eget bästa. Iaf så har jag sovit uppe hos mami idag på dan. Under tiden åkte patte och felix lite skoter. Tur de finns dom som kan roa sig. Imorrn jobbar baby dygn och jag natt så då måste jag lösa felix på nått vänster. Tror inte direkt att de är nån som erbjuder sig när jag har magsjuka fulla kläderna. Njaaa. Inte många som är sugen på att dra hem de inte. Nu ska jag göra ett ryck. Byebye fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback