=)

Yes! Jag är uppe och har varit sen tidigt imorse. Har vakna hundra gånger inatt och kolla på klockan i väntan på att nyqvist ska låsa upp dörren. Tills slut kom han och då va han jätte trött så då gick han och la sig. Han sover än! Tråååååkigt!!!!! Jag blir så jävla rastlös när han sover så de är inte klokt. Men jag blir aldrig så rastlös satt jag tänker ta tag i disken. Den hoppas jag fortfarande att den diskar sig själv. Tvättar gör jag iaf. Men fattar mig inte på torktummlaren för de blir inte tort. 3.e gången jag kör den nu. Måste nog sätta mig och kolla på papperet kanske. Ska snart ta och rycka fram mjukisdressen och hoppa ner i den och sen ska ja bege mig mot jobbet. Trevligt! Pappa kommer ner och passar felix medans vi jobbar. Tur dom är så snäll och alltid åker fram och tillbaka . De är så jävla kallt ute så jag tror inte ens ja vill gå ut. Snuskigt kallt och stå och skrapa rutorna på bilen nu kan ja misstänka. Och proppen på motorvärmaren har gått så den kan ja inte andvända hlr förens jag har bytt den. Vilken jag misstänker kommer ta hur lång tid som helst. Nä nu ska ja leta fram kläderna. Ha en bra kväll!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback