eh

Nu är jag vaken, jätte trött men alldeless för tjurig för att somna om! Mammas mini sover som en liten ängel. Han är så söt. Funderar på om jag i ren jävulskap ska dra fram damsugaren och väcka alla. De är trots alls lördag och de finns ingen tid att spilla. Senare idag ska vi upp till mami på middag, de tackar vi för! Sen måste vi ju bara svänga förbi hos mommen som kommer hem från umeå idag. Tråkigt att sitta på en buss och glo flera timmar.. Gårdagen hade ju kunnat fått varit bättre. Jag somnade tidigt sen vare slut likosm. Helgerna går så himmla fort. Patte jobbar dygn idag så jag lär väl får sitta här hemma i min ensamhet och grina som vanligt. Tur man har ett roligt liv. Hualigen! Nä nu ska jag väcka weppa så de blir nån ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback