arg

Jobbade idag fram till 13:00 sen vart jag på fruktansvärt dåligt humör. Va så jävla arg satt jag vart nästan rädd för mig själv.. For iaf in på ikea en sväng men hittade inte de jag skulle ha, som vanligt! Men de vart lite annat istället. Nu ska jag plocka ur tvätten diska och damsuga. Jag vill egentligen bara sova... Jag HATAR att diska, finns fan inge värre..... Måste se om jag får tag på en diskmaskin som passar i mina skåp. De är ett måste nu. Vem fan bygger ett kök utan diskmaskinsskåp? Måste vara totalt väck! Har iaf ingen bil nu. S80 är på verkstaden så nu har vi låna pappas jobb bil och den är så jävla ful och kall och allmänt bög. Jag hatar den också. Vill bara att volvon ska bli klar, helst igår.. Nä nu ska jag göra ett ryck. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback