pmd

Ja nu är super nattis tillbaka igen. Har haft ryggläge i 3 dagar så nu har man liggsår... Uppe och pigg idag och imorrn drar mina 4 nätter igång. Ska bli så skönt att få umgås lite med mitt jobb. i love it! Har precis varit hos mormor och fika och nu sitter jag hos mami. Mysilimys. Mitt jävla brännmärk gör bara ondare och ondare. Fyfan hur de ser ut. Lär nog tar flera veckor innan de läker ihop!

Sen vet jag att jag har världen bästa kompisar och jag älskar dom högt högt på jorden. Dom är så mysiga. <3 Finns inge bättre!

Igår for felix till mamma och jag låg fortfarande som sagt kvar i sängen och har börja kolla på one tree hill från början och nu kan ja verkligen inte sluta. En ruskigt bra serie tills den spårade ur. Vilket alla serier gör när dom håller på så jävla länge. Ikväll vart de sådär snuskigt kallt igen. Kan ine bara vintern försvinna och sommaren komma. Gud va härligt. Jag längtar verkligen! Nu ska jag ringa min underbara bror och sen ska jag slänga mig i soffan och bygga på mina liggsår! Ha en underbar kväll för de ska jag ha! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback