Najs

Aha nu är de kvällen och dagen har varit full av aktiviteter. Va in på birsta imorse sen for vi upp till indal och lämnade lite saker till mormor. Vidare till Mali på middag och där va även Angelica och Jens med lilla fis Agnes. Nu har vi intagit ryggläge framför fotbollen och de lär nog inte gå många minuter innan jag sover. Imorrn ska jag in till stan och sen vidare på birsta med malin. Ska även hinna med att packa. Vi tjejer packar ju för flera år även om de bara är nån dag man ska vara korta. Nu ska jag slå igen mina gröna ögon och sova! Fuck you all :)

Kommentarer
Postat av: Raija

Hej. Fin son du har. Hur gammal är han? Blir det inte fler barn snart? Eller ni kanske bara vill ha ett?!

2011-03-01 @ 12:40:13
Postat av: Nathalie

Hejhej! Han är 5 . Jo fler barn blir de absolut. Så pass ung så känner ingen stress :)

2011-03-01 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback