i do i do i love you

eeeeHeE..... Känner mig halvt uttråkad faktiskt. Längtaaar bara tills detta är över. Snuskigt trött och kl är redan bara förnatt! Huaaaaaligeeeeeeeeeen. Imorrn ska jag bara sova en liten stund sen måste jag iväg in på birsta och in till stan en sväng. Sen måste jag även hinna upp till fucking indal och lämna saker hos mormor... Känns som om morgondagen kommer att vara för kort för min del. Har man tur så bjuppar hon på middag så slipper man de iaf. Skulle vilja ha ett par nya skor ja tills vi åker. Fast jag har ju ändå många favoriter nu som jag kan klacka runt i. Nu fick jag världens mest sötaste och gulligaste och längsta bästa sms någonsin av baby. De är ju satt man börjar grina. <3 Nu ska jag se oscarsgalan sen ska jag förhoppningsvis titta på kl och då är den 07.00!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback