hottie

Jaha nu ligger jag här nyvaken och snuskigt hungrig. Nyqvist väckte mig när han höll på att klä på sig och dundra som han gör. Ja du vet ju. Misstänker att de va Dubbas som han skulle iväg men de frågade jag aldrig för ja va typ inte levande. Imorse innan jag somnade fick jag ett sånt där anfall och bestämde mig för att bli sur. Och precis då ringde de på dörren så de va de helt passande att slänge sig ur sängen och visa att man va grinpuppa, de värsta va att jag glömde fingret i dörren så nu har jag klämt sönder de och har skit ont. Patrik bara skrattade så de måste ha varit riktigt underhållande! Kul att man kan göra nån glad ibland iaf. Ja och patte tog bilen och mitt kort är i den och han har alla lösa pengar så jag är som strandsatt här hemma. Tur jag har vant mig vid ryggläge då.Hoppas han köper med sig max hem för de loooova han. Mummmmmsigt!
Ska ta en slappdag idag för ska ju som sagt jobba inatt och dom kommande 4 nätterna så jag måste känna mig riktigt utvilad! Vi funderar på att åka till finland lr vart fan man åker. tallin åbo ? what a fuck! Skulle va skönt att komma iväg med dom bästa i hela världen och bara va själv.. Misstänker att jag kommer vara less på dryga kommentarer och snack jag inte fattar men de kan va kul ändå :D Nu ska ja gå ut och röka sen ska ja påminna min  sambo om maaaaten!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback