bra mkt bättre och jävligt mkt snyggare

Nu blir det en liten ovanlig sak kanske. Som sagt så jobbar jag men jag är faktiskt inte trött. Har i stort sett inte sovit nånting sen igår men ändå är man pigg och glad. Underbart glad kanske. Fast även om man är pigg så längtar man ju hem till den varma sängen som jag vet står och väntar på mig. Och baby är till och med vaken imorrn när jag kommer och de är sååå mkt bättre. Han gillar när jag kommer hem och ska surra några timmar innan vi sover. Han blir såååå GLAD! Varför pratar jag konstant? Det har jag alltid undra. De finns ingen i min familj som surrar så fruktansvärt mkt som jag. Jag måste ha varit jävligt speciell helt enkelt. Jag älskar att prata. Jag brukar säga de till mami, att kan hon tänka va tråkigt liv hon skulle ha om inte jag pratade så mkt som jag gjorde. Fast jag blir ju inte direkt svarad på allting. Jag kan sitta och prata med antingen mami och patte lr vem som helst och till slut svarar inte folk. Då säger dom att dom har sluta lyssna. Förmodligen pratar jag nånting viktigt eftersom jag pratar så de kanske är dax att öppna öronen ?!?!?! Ah också fingret då som jag klämde i dörren. Nu dunkar de i hela fingret och gör ont. Och brännskadan håller på att börjar läka satt där klias de. Alltid ska de va nånting fel på kroppen. Nu ska jag sätta mig framför tv.n. Ha en trevlig natt för de kommer garanterat jag ha! fuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback