tandlös

De hände en lite halv rolig sak imorse. Felix står och borstar tänderna och gnäller över att de gör ont i munnen. Kollade men såg ingenting som skulle kunna göra ont så då klädde vi på oss också säger han att han har en lös tand. Aja tänkte ja de har du sagt flera månader men han vill absolut att jag skulle känns så då in men stor fingret i mun på han och skulle "försöka" röra på nånting och helt plötsligt så höll ja på att trycka ner tanden i halsen på han. Den va skit lös. Jag såg nog ut som jag hade sett ett spöke men chocken över att den verkligen va lös gjorde ju satt man vart tog paff. Ja så nu tryckte ju jag lös den lite extra då så de sitter inte så mkt. Han skulle dra lös den idag sa han satt tandfen kom ikväll så han fick pengar! Dom är ju rolig dom små. Nu ska jag damsuga innan felix slutar skolan så vi kan åka direkt och shoppa sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback