Älskar känslan när man vaknar och inser at...

Älskar känslan när man vaknar och inser att alltihopa bara va en dröm. Snacka om att man kan andas ut igen! Nyckan jobbar och jag och Felix skulle ta sovmorgon men som de verkar äre nog bara han som gör det. Iaf har felix fått presentkort på birsta som han skulle in och handla för idag. Misstänker att de är mkt folk och sånt gillar vi inte. Ikväll jobbar jag och ja nyckan också så Felix ska följa med mamma och pappa på hockeyn. Tror ni han är taggad eller?! Han skulle kunna gå på varje match. En annan håller ju på att fryser ihjäl. Nä nu ska jag bädda ihop sängen och pallra mig ut till soffan och kolla om de kanske är nå bra på televisionen. :) kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback