Alltså hejåhå!! Dagen började i total kaos...

Alltså hejåhå!! Dagen började i total kaos. Kan man bli mer depprimerad. Började med att felix va så grisigt trött så han bara grät och ville inte på fritids, sen när vi väl kommer till fritids har han som öppnar försovit sig så han kommer inrusande i ytterlläderna i full panik och då blir felix ännu mer att han inte vill stanna. Sen stressar jag iväg på jobbet som en galning och då när jag kommer fram nä men då har jag tappat mobilen också. Hela jävla dagen vart skit. Hittade iaf igen den under sätet i bilen efter några timmar men då har telenor flytta mitt nr till de nya kortet och de hade jag hemma . Ja så då säger jag såhär, inte undra på att man bli less! Nu är jag iaf hemma och felix är på sitt rum och leker. Ska ta och glo på tv en stund sen kanske man gör nått kul. Måste iaf på ikea idag och köpa ett nytt bord till vardagsrummet! De är trasigt. Aja hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback