<3

Alltså stress är väl bland de värsta som finns! Imorse klev jag upp i lugnan ro och poade på och sen helt plötsligt så kommer inte pappa och hämtar patte för hans mobil har slagit av och han sover än ???? Ja men i stressens tecken rycker jag upp Felix ur sängen och stressar iväg men patte på jobbet sen tillbaka med felix på fritids sen ska jag själv på jobbet också. När jag kommer hit så har jag glömt halva mig hemma så de vart en total katastrof morgon och sånna gillar vi inte! Slutar 13.00 då ska ja hämta Felix sen ska vi hem och mysa han och jag! Sen slutar Nyckan 15.00 så då kanske han får vara med en stund han med då. Nu ska jag återgå till jobbet så man får gå hem nångång! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback