not

Nu är arbetet igång igen. Nu går man på 2 nätter igen och de ska bli lite halv roligt att komma tillbaka. Har som sagt inte varit så pigg så har hållt mig hemma. Får hålla alla tummar och tår att de går över snart. Inatt jobbat jag med mami så då går nog natten fort. Niice... Igår städade vi i stort sett hela dagen. Sen kom jag på att vi har bott här i ett halvår och jag har inte möblerat om på hela tiden.. ???? :O Helt sick.. Så igår gjorde jag de. Och de vart så snyggt så. Mycket mysigt. Felix ska sova hos farmor&farfar inatt och han har packat nu så han har med sig allt. Taggad till tusen han! Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv och försöka slö sova lite. Hörs kanske inatt om jag ids.. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback