hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.............

Nathalie lever fortfarande. Ont i ryggen har jag som en jude... Riktigt härliiigt. Har inte hänt så mkt på senare dar, jobbat mest. Varit ledig i helgen och de har varit skönt. Felix är ute med barnen och leker nu och jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar. Ska åka in till stan en sväng med mamma och pappa och kika lite. Inte så mkt att kika på men de är ju nånting att göra iaf. Min kusin ska åka tillbaka till värmland nästan vecka så ikväll ska vi ut till dom och grilla och bada poolen lite. Mysilimys kanske. Hoppas de inte blir lika kallt som de brukar vara på kvällarna men de blir de väl med våran tur. Va och hämtade ut min skor som jag hade beställt igår. Hua va läcker dom va då. 2 par likadana fast olika färger. Och HÖG som fan va dom. De lär ju bli intressant som tusan när man ska klacka runt i dom. Men man får ju pina lite på äldre dar. Nä nu ska jag göra ett ryck och bädda ihop sängarna sen ger vi oss av.  Byebye fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback