Bilar 2

Veckan har varit som alla andra. Väldigt lugn och fin. Skolstart närmar sig och jag hade varit så nojjig över de. Men så fick jag ett litet brev i brevlådan som berättade att dom hade bestämt sig för att inte låta 6-åringarna börja på storskolan förens nästa år så 6-års blir alltså i fritids lokaler och de känns hur underbart som helst. Nu kan mamma vara lugn ett år till. Hur skönt känns inte de då ? Igår grillade vi hos mami och papi och nyckan städade bilen så nu är den så fin så fin. Nästa helg åker vi till stockholm och går på grönan och bara myser. Ska bli skönt att komma bort. Också tänkte vi ta våran bil ner eftersom den är störst men så mitt i allt kom vi på att vi ska ju lämna in den och laga krockskadan på onsdag så vi hinner förmodligen inte få tillbaka den innan helgen så då får vi ju åka pappas bil ändå då. Bara trängas i 4 timmar. Naaaaaajs. :) Idag ska vi iväg på bio och se Bilar 2 och jag tror jag längtar mer än Felix. Efter de är de fotbollsträning så de blir en full dag och inte tid för massa annat. Imorrn tänkte vi åka in på selånger en sväng och åka karuseller och bara mysa på. Hoppas på finväder så vi slipper göra de i regn. Också jobbar jag imorrn också. Fick en natt med min mami. Hon längtar väldigt mkt efter de. Hon är ju lite bäng. ;p hahahahah.. Aja nu ska jag spika upp mian tavlor som kom på posten igår. C´ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback