6-års

Jag börjar bli nervös och stressad över måndag. Jag skulle vilja grina. Felix börjar 6-års och de känns som att nu är barntiden över. Han blir liksom stor och helt fri. Han är inte instäng bakom grinar längre. Utan nu är allting öppet och känner han för att hoppa på en buss på raste så gör han de. De är inte samma passning. Och de stressar skiten ur mig. Han är för liten för att ha en ryggsäck som han ska packa saker i och ge sig iväg varje morgon. Tiden är inte kommen för det än. Tiden är kommen för så som vi har de nu. Ligga hemma och mysa och gå på dagis när vi måste och inte ha nån tvång på oss alls. Han har varit ledig från dagis en månad nu så misstänker att de kommer va koma på måndag. Han kommer vara så trött. De kommer bli så mkt nya kompisar. De blir en stor förändring nu känner jag. Jag gillar nutiden.. Jag vet att han kommer fixa de men kommer mamma göra det? Usch vilken känsla. 
Iaf så är jag ledig idag och de känns super skönt. Inge bra väder men de blir en bra tvättdag/städdag. Ska försöka pyssla undan lite små tjaffs. Sen hoppas jag att jag får mitt paket som jag har beställt. De skulle sitta fint nu. Nä nu ska jag diska undan disken sen ska vi krypa ner i soffan och kolla på en film i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback