12345678910

Nu sitter vi här i vanlig ordning och funderar över vad de blir för mat idag. Nyckan vill äta exakt allt jag inte gillar och sätter jag den sidan till är de inte mycket kvar att välja på. De kommer sluta med max lr nånting innan dagen är slut. Fruktansvärt tråkigt.... Vaknade vid 14.00 och är fortfarande död. Natten har varit så sjukt lång. Skönt att de blir en tidig kväll ikväll eftersom skolan drar igång imorrn och vi ska vara där 08.00 på upprop. JOBBIGT! Felix kommer vara dödare än en fisk men avbruten nacke. Han som inte har sovit en sekund före 23.00 på hela sommaren. Blir nog en match att få han i säng till 19.00 ikväll. Får ta men han ut på en springtur så kanske han blir trött av de :P Nu ska jag mysa ner mig i soffan. byyyyyebyyyyyye..... =)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback