socker

Dagen idag har varit så att när vi vaknade for vi in till birsta en sväng och jag kolla ut en säng och jag vill ha. Sen for vi bort till mami och hon följde med oss hem och hjälpte till att byta rum till felix. Tur att det finns så många så de går att göra om mkt ;) Nyqvist blir så glad när jag säger att vi ska möblera. eh :) Nu sitter vi här och glor på varann och ska snart ta ut felix med cykeln på en tur så han har nånting att göra. Imorrn ska jag absolut inte göra nånting. Hoppas de blir regn så får man inte dåligt samvete för de. Har fått massa pass nu så nu blir det lite jobba framöver. Även att det är i stan så de är ju de positiva med det hela. Nu ska vi klä på oss och rulla vidare..
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback