mind

Nu är det snart dax att lägga sig och sova så man orkar med 100 dagars jobb. Gruvar mig för att kliva upp tidigt imorrn men de är ju som de måste vara ibland. Nyqvist jobbar och det finns inge tråkigare än när han gör de. Det blir så tyst och lugnt. hualigen. Felix är ute i regnet och tydligen kommer han se jävligt vacker ut när han kommer in. Känner jag han rätt så ligger han nog i en vattenpöl och snurrar runt nu. Tur att tvättmaskinen går varm idag iaf. Va iväg till mami en sväng och sola lite, så underbart skönt att göra de, man får alltid sova en stund på köpet. Måste hitta nån film och se också, har ingen aning om vad jag ska leta efter. Herrn sa att salt va ganska bra men den låter bra tråkig bara på namnet. Förut idag såg vi the exorcist, patte va döööö rädd. Vilken fjant. Sånt där skrämmer mig inte med skulle det typ komma en mask lr skalbagge lr nå liknande då skulle jag inte sooova på flera år. Hua va äckligt de är. Fast råtter är väl ändå värst. USCH... Vad gör man ? Fredag kväll och inte ens Felix vill umgås med mig då äre bra illa. Han ville att jag skulle va ute med han med vem är ute i regnet frivilligt, inte jag. Nu ska jag leta nån bra movie sen äre natti natti..
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback