Linden 2

Jahaja, nu sitter jag här och har rast. Trött är jag också, trodde aldrig jag skulle somna igår. Sen har jag för mig att patte kom in och la sig typ 2 min och sen vart de gonatt. Konstigt dedär. Man somnar inte när man ligger själv men de räcker att nyqvist bara lägger sig bredvid så somnar jag på en gång. Han är mitt sömnmedel. Ganska bra. Iaf så tror jag att han och Felix skulle åka iväg till bandyn, de kommer lill killen gilla starkt. (: När jag kommer hem ska jag försöka ta mig till min mor och kanske låna solariumet en stund. Om jag orkar vill säga. Sista 07.00 dagen imorrn och de ska bli så skönt när det är gjort. Jobbigt att kliva upp. Imorse Tröck jag bara av telefonen i 45 min sen fick jag som lite panik när jag äntligen tog mig för att kliva upp. Men som vanligt hinner jag alltid i tid. Nu ska jag återgå till mitt jobb.

hejdå!

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback