jobb helg

Jaha nu är man äntligen hemma efter en dags jobb och det har faktiskt gått ganska fort ändå. Hade rast mellan 12-15 så då la jag mig och sov på jobbet och jag tror fan jag somnade innan jag hade lagt mig. Mkt skönt. Nu ligger jag iaf till sängs och ska sova för imorrn äre tidigt jobb igen. Jag gillar inte att jobba dagen.... Hua så jobbigt det är att kliva upp på morgonen. Mkt skönare med kvällen när man får sova ut ordentligen och bara njuta lite av morgonen. Felix har iaf varit hos mami idag så dom har satt upp lekparken och de tyckte ju han såklart va väldigt roligt. Sen hade ju pappa tagit hem grävaren och de va ju en hitt de med. Nu ligger han och sover och nyqvist och christian sitter och spelar x-box. Jag ska iaf lägga igen nu så man orkar upp imorrn när telefonen börjar tjuter. Nattinatti babes....
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback