eh

Dagen idag började med att jag klev upp och jobbade vid 08.00 sen gick dagen ganska fort fram till 16.30 då promenerade jag hemöver och då va mami här med felix så då följa vi med dom hem sen och åt. Drack även lite kaffe ;p Sen klippte mami mig. Hon klippt bort hela 25 cm så nu är det kort och super skönt. Det va så slitet så de behövdes verkligen kortas. Super nöjd iaf. Min lilla privata frisör. Imorrn ska vi bara ligga inne och slappa och mysa på varann sen måste jag åka till mami och lämna tillbaka bilen som jag har låna men annars blir det en lugn kväll. I helgen ska jag jobba, och kan ni tänka er att jag ska jobba i stan också. Riktigt roligt faktiskt. Ett tag sen man va där nu. Vart så mkt jobb här uppe så dom har fått lega på vilosidan. Felix ligger och tittar på Toy story här med mig och jag ska snart slå på o.c. Fattar inte att man kan tycka att det är spännande fast man har sett hela serien fleeeera gånger om. Sen är det snart oktober och det betyder att dom släpper sista säsongen av lost på dvd. GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!! Ingen idé att prata med mig på 2 dagar då för då blir det bara kolla gärnet. Aja nu ska jag sluuuta prata skit..
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback