birsta city

Jaha, undra vad man ska göra av denna här dagen då? Idag orkar nog felix med birsta så ska bara försöka tjata med nyqvist dit så äre som handen i handsken sen. Måste ju få tid på med att välja ut allt jag ska köpa. Igår va mami och pappa hit en sväng och då fick dom för sig att jag skulle slå på golvvärmen och hua ligen vad mkt värme den ger. Dövarmt inne. När jag vaknade imorse så va min boyfriend inte i sängen, så då klev jag upp och kika då ligger han i felix säng. Han är mer än otrolig. Det går verkligen inte att ligga 3 st i sängen nu när vi har skaffa mindre. Helt omöjligt. Tur att jag slapp lägga mig där inne ensam iaf. Nu ska jag rycka upp mina pojkar för en tripp mot stadens äventyr. BYE
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback