yeah

Nu är nattis trött må jag lova. Hualigen. Nästan nyss sluta och man hinner inte mer än göra de hlr så ramlar de in sms om jobb. Så nu har jag massor att inte se fram emot. Ikväll ska jag va världens jävla myskväll. Bara ligga under täcket och se på film och knappt röra ett finger. Sen har min kärlek växt nå så otroligt mkt till iphone 4. Need one! Ska ta en ny på telenor och bara förlänga de, min bindingstid har ju gått ut nu :D wiiie. Överlycklig över de. Sen så ringde jag för skojjs skull och tittade mitt saldo idag, hur mkt jag har ringt för från 17/10-27/10 vilket resulterade i 700 kr. Undra va fan jag gör alltså. Man blir nästan rädd när man få höra sånt där. Och månaden är inte över än. Sitter hos mami nu och ska snart bege mig härifrån och iväg på nytt. Aldrig en lugn stund. Får se om jag hinner springa ikväll, tror inte de men ska för allt i världen iaf försöka. Nu ska jag packa ihop mig och dra vidare till gå :)

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback