wiiie

Nu har det blivit som ett litet glapp i bloggen, hinner inte med den just nu. Så mycket som händer så bloggen ligger lågt ner på listan. Alvin ska iaf flytta idag, hem till anna! Det blir bra för han de, felix bryr sig inte ens om han. Findus och Biffen ha varit ute idag och jag är så rädd att dom springer bort. Mina bäbisar. Ska snart ta och duscha och åka iväg på lite äventyr. Mkt mysigt. Har städa hela dan idag så nu är det kliniskt rent i alla hörn som finns. Det är också jävligt skönt. Imorrn äre jobb och jag bara uffa och spy och blä och vill bara ligga ja. Helt slut. Sen äre kallt och jävligt, de gillar jag inte hlr, vill ha sommar ja. Dagen då snön faller kommer jag förmodligen sitta och grina som en 2 åring. Hatar vintern ja. Aa nu måste jag göra ett ryck så man kommer iväg nångång :)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback