.

Blev precis väckt av mosters super flicka, väldigt mysigt de. Ska snart ta och åka iväg på jobbet några timmar och liva upp stället. Dom har så tråkigt utan mig. Så måste väl snart hoppa in i duschen satt de blir nånting gjort idag innan jag ska iväg. I helgen ska de bli så lugnt och skönt så. Funk skulle komma upp och hälsa på igen, kul att man ha fått börja se han igen. aa lr iaf 1 gång på typ 5 år men nu blire ju iaf 2 gånger :) Sen blir det jobb till veckan också, hoppas bara att de blir lite nätter nu. Jobbigt att kliva upp på morgonen. Inte min starka sida de. Halsen börjar kännas lite bättre iaf. Va ute och sprang igår kväll och de skulle jag kanske inte ha gjort. Fick sån jävla hosta satt de va inte långt borta att jag spydde. Fyfan va hemsk de va. Blir nog att ta de lugnt med det några dagar skulle jag kunna tro. Nä nu ska jag rota fram lite kläder och bli klar satt man kan börja rulla inöver :)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback