plös

Jaha nu har jag kommit heeeem, alltid ett jävla fläng runt om i gårdarna. Felix är på dagis och de tyckte ju han va roligt. Han ska förmodligen till mormor en sväng sen för mormor från umeå har kommit ner så då ville hon träffa han. Kul för dom, lr nått annat. Helt otroligt att man ska behöva börja morgonen med kärleks sms från baby. Hon har de lite tufft på jobbet och väntar på att jag ska komma och ta över. HAHA jag lider med henne jävligt mkt faktiskt. Får väl se om hon överlever när jag kommer sen. Det värsta är att jag har ingeting att göra idag innan jag ska iväg mot stan. Lär väl få sitta av tiden bara och vänta. Jävligt tråkigt. Kanske damsuga idag med ? Ska iaf plocka ihop kläderna som ha torka också skulle jag verkligen behöva sova en stund om jag ska orka idaaag. :) Tänkte iaf hoppa in i duschen nu så hörs vi ikväll när jag har slutat vilket är 21.00 =) HEEJ!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback