hie

Jaha nu är vi vakna och jag har precis upptäckt att bloggen är mongo. Det är tydligen streck över allt man skrikver lr så äre jätte stora bokstäver, fan va nice säger jag. Ruskigt less man blir på sånt. Aja iaf så är de snorkallt och jag vill inte ens sticka ut huvudet. Idag ska jag lägga ner min tid och energi på att umgås med min kära vän malin, hon har saknat mig så man måste ju offra sig lite. Pojkarna sitter och spelar fifa och är på dåligt humör men de är väl som de brukar då kanske. Funderar på om jag ska ut och springa nu lr om jag ska ta de ikväll istället. Ganska sugen nu faktiskt. Men som sagt så äre satans kallt också. Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. byebye.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback