FUNNY

Idag är en sån där super rolig dag, gillar allting med båda gårdagen och denna dagen. Hualigen säger jag bara. Kan man vara så jävla lik varann satt de blir rena rama helvete. :) Ibland funderar man ju. Iaf så är de skit väder och jag ska snart hoppa in i duschen och åka ner till timrååååå. Sen efter de måste jag ut och springa. Skönt! Man kan ju hoppas att kvällen blir till de bättre iaf. :) Måste bort till mormor en sväng också innan jag drar mig neröver. Bara skit äre på tv.n också. Igår vare en väldigt trevlig tjej som pajja min mobil, känns jävligt illa idag. Need it. Måste kika efter en ny då. Har världens fuktskada, man ser så mkt på displayen. Nä nu måste jag sätta fart :)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback