förbannad ja. =)

kan man få tillåtelse att göra ett hatiskt inlägg tro ? Trodde de skulle gå över efter att jag hade sprungit men inte gjorde de de inte. Iaf så nu för tiden så hatar jag musik. Vill inte höra skiten i mina öron. Sen är jag irriterad över jobbet med tror ja. Ruskigt less på allting men jag vet egetnligen inte riktigt vad jag är irriterad på. Skulle vilja sitta och fläska i mig max och allt jävla äckel man kan hitta. Undra ja om mensen är på G eftersom humöret är på topp. Skulle kunna springa ett varv till bara för att se om jag får ut allting då. Sen är jag less på vädret, kanske är de som gör att man vill bara krypa under jorden ? De regnar och är tråkigt. Vart är sooolen ? Nä nu ska jag inte dampa sönder nå mer.............................
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback