efetr

Jaha nu ligger det till så att nattis är på super humör idag. Glad och allmänt jävla trevlig bara. Så haru vare elak mot mig så är de förmodligen en bra dag att berätta det på. :) Igår kväll va vi bort till mormor en sväng och fika och då skulle felix stanna kvar där. Då gick jag hemöver och duschade och slängde mig i soffan. Sen prata jag med malin vid 21.00 och då vare tydligen fest. Jag hoppade i kläderna och for i 300 bort till korsta där hon va med nina och sandra. Mkt trevlig kväll måste jag säga :) Har precis kommit hem och funderar på om jag ska städa ? Orkar jag de idag, känns tungt. Ha vare ut till morbror och hämta lite saker, även en tv till Felix. Han vart nöjd och glad iaf. Sen en sak till. Jag älskar verkligen biffen och findus men när dom ska ligga på datorn och klösas och bara va uppe i ansiktet på mig vill jag bara veva dom genom rutan. För 1 min sen drog den en repa i fönstret och slog sönder en lampa. Jävligt onödigt gjort av dom. Bigsis ringde förut och dom kommer förmodligen hem på tors -fre nångång. Blir lite ensamt och tråkigt. Också saknar jag ju självklart agnes ju. Mosters super flicka. Fattar inte varför jag inte köpte godis när jag ändå va nere i stan ? Jag är så jävla vimmsig så de är inte klokt. Ska snart ta och packa ihop allting och dra en repa bort mot mami och bli bjuden på lite kaffe. Skulle inte sitta fel nu de =)
Sen angående mobilen så håller den på att torkar upp nu, men ser liksom att fukten har dragis ihop sig. Men har blivit svårt att ringa till mig och de är jävligt krångligt att skicka sms, får oftast försöka flera gånger. Också självklart får vi inte glömma det eviga systemfelet som alltid kommer upp. Ska se om mami har nån extra som jag kan ta av henne. Va äre som är på tv.n ikväll ? Måste ju finnas nånting annat är antikrundan och aktuell? Vart är alla såpor ? skilda världar, sunset beach, cityakuten, arkiv X, allting sånt som alltid gick på tv,n när man va liten, lr varför inte vita lögner ? Undra ja om jag inte har fått prata på länge. Nu ska jag lägga ner och börja packa ihop sakerna. BYEBYE
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback