birsta

Vart börjar man! Igår va jag iaf skit trött och ville bara sova, sen när patte kom hem så hade han micke med sig så då la vi oss och kollade på film, en super skräckis. Dåligt rädd dom va då. Sen gick det bara inte att somna så låg och glodde på film hela natten och åt gurka typ. :) Sen vid 11 så ringde jag vill lill gummigummsan anna malm och bestämde när vi skulle in på birsta. For in dit och fikade lite och bara tjoa på. Nu har jag precis kommit hem och nyqvist och micke sitter och spelar fifa. Tråååååkigt de. Ska snart dra fram damsugaren och börja göra nån nytt här hemma satt de blir nån ordning. Märks att vi är fler i huset nu eftersom de blir mer skräp på golvet och lite rörigare. Men allting går super bra och har inte lessnat på dom än iaf ;) Igår satt vi även och titta på hockey och vem vare inte som vann då ? Jo Färjestad, super glad nattis vart som vanligt då. Ikväll äre paradise hotel och de får jag absolut inte missa. Dom är så jävla efterbliven som ens ställer upp i något liknande men man kan ändå inte sluta kolla. Mormor va hos oss för nån dag sen också de första hon sa när hon kom hit va att hn va tvungen att hinna hem tills det börja, och hon är snart 70 år. Jag garva så jag trodde jag skulle kissa på mig. Nä nu ska jag börja göra nånting..
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback