yeaaah ;p

Vart iaf uttvingad av felix och åka madrass. Tror ja va ute en halv timme sen va jag snor blöt och kall. Fast lite kul va de ju iaf :P Ha varit iväg till mormor en sväng också. Drack lite kaffe och surra. Va även hem till bäbisarna och gosa på dom lite. Saknar dom såå mkt. Agge och jens skulle förmodligen tillbaka till huset imorrn så då blir man väl tvingad att åka tillbaka jag med. VILL INTE!!!!!!!!! :'( Fick precis nobben av felix, jag ville att vi skulle slå på en film och mysa men han skulle städa med mormor, va äre för fel ? Är mammas nya kille ett städfreak? Isf gillar jag det. Önskar bara att han kunde hålla rent på rummet också, de skulle ju vara riktigt positivt. Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med mig själv. Bye !!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback