eh

Nu är jag tillbaka på jobbet. Pigg nu iaf. Misstänker att när kl slår 03.00 är jag trött som en djur igen. Har sovit exakt hela dagen, väldigt onödigt men frukantsvärt skönt! Dom har iaf fixa råttorna idag så de känns skönt faktiskt. Det vart som lite att göra här på förnatten. Men de är kul när det händer nånting, natten blir inte så lång. Imorrn ska jag sova ut ända tills jag själv vaknar. Och de ska bli länge. Sen ska jag åka till mami och sola en snabbis också. Sen på kvällen kommer det att bli en lång springtur och bara vara med mig själv 1 timme. Underbart de. Har inte skalat potatisen än så man kanske skulle ta och göra det så de är klart med allting i köket. På de här stället så smäller det ju bara till så är de fullt upp. Nu ska jag göra ett ryck. PUSS!


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback