sexy

Jaha nu har de liksom gått och blivit kvällen och dagen har varit skit tråkig. Vet inte vart jag ska ta vägen längre. Trodde inte att de skulle bli såhär struligt. Vart gick de fel. :S Fattar ingenting av dehär ja men de löser sig väl kanske. Rökningen går bra, men jag började fundera på vafan jag slutar för ? av vilken andledning? Har gått och blivit knäpp tror jag. Sen äre såhär pass jävla häftigt att jag pratade med en människa för säkert 5 år sen som jag har hittat igen. Jävligt roligt sånt där att man kommer ihåg varann fast de va så länge sen, även allting man surrade om då. lr inte jag kommer ihåg de, vi alla vet ju hur mitt minne ser ut. Kul iaf, de uppskattas. Inte har jag kommit iväg och sola hlr. Måste resa mig ur soffan och gå ner och göra de så de blir gjort. Önskar just nu att jag hade nån som kunde följa med mig ut och springa, ingen lust att göra de själv. ;/ Kan ju komma farliga gubbar, råttor, maskar, spindlar lr nånting annat äckligt. Hua. Nä nu ska jag fortsätta med det jag gör och vi kanske vi hörs imorrn om jag inte är på dåligt humör. Men förmodligen så hörs vi ändå eftersom det är här jag brukar dampa av mig . nattinatti!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback