tröttisch!

Nu är nattiiiiiis trött som ett djur. Han som skulle underhålla mig somnade så där fick man mkt hjälp. Skit jobbigt. Orkar inte köra hem sen hlr. Skulle kunna sova kvar på jobbet, ska ju ändå jobba natten som kommer så de är väl lika bra man stannar kvar... Sen när man kommer hem får man sova på soffan, hur bra blir det med bäbisar och allting ? inte bra misstänker jag. Blir nog inte mkt sova skulle jag tro. DONT LIKE! Hotel kanske man skulle ta in på? Skönt! Nä men allvarligt, äre nånting kul som händer såhär mitt i natten lr så man står ut till 07.15 ? Ingen som har något skvaller? Nä men det är väl som de ska vara då kanske. Nu ska jag dra en repa på avdelningen och se vad alla gör.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback