smisk

Nu är jag vaken klar och pigg för dagen. Ska snart åka ner till timrå och titta på en lägenhet som förhoppningsvis duger åt mig. Efter det ska jag till niklas och leta reda på gps laddaren och låna dom sakerna av han. Skulle ju vara bra satt man vet att man kommer fram nångång. Sen blir det solning och hem och packa ihop allting. Sen äre äntligen tid för att ge sig av. Hualigen så jag längtar tills vi är framme. Slippa hålla på att sitta och köra bil i 6 timmar. Jag gillar ju att köra så himla mkt också. lr inte! Lär väl va framme nångång inatt skulle jag kunna tro. Först ska vi väl köra fel några gånger och lär nog va nån vända ner i diket också. Frågade mami om jag kunde få låna nybilen men hon som t.o.m är min mamma litar inte på att jag ska kunna köra hela vägen ner utan några skador på bilen. Då känns de fan inte bra! Så alltså så fick jag ett nej därifrån. Älskar när dom litar på mig :) Förmodligen så lär de inte bli så mkt blogg under helgen men ni alla vet att jag lever och det är ju de som räknas. Jag slänger säkert upp nån mobilbild satt ni får se hur jävla bra jag har det. ;p Nu ska jag hoppa i skorna och bege mig neröver. Puss.
^mnkw

Kommentarer
Postat av: mami

Babbel har väl aldrig trott att du ska köra i diket men det är alltid bättre att köra sin egen bil när man ska åka så där för den är man van.Älskar dig och skönt att det gick bra kram

2010-11-26 @ 03:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback