please be my friend

Jaha nu sitter jag häääär, dötråkigt. Dom ska snart komma och kolla på huset. Tur för mig kanske ! Sen ska jag åka ner till bredsand en sväng och ha en riktig myskväll. Hualigen va vi ska mysa. I like. Sen fick jag riktig snus idag, de är såååå gott. Njuter till fullo nuja. Va in på birsta en sväng förut, inte direkt underhållande men de fick gå ändå. Hade ju iaf nånting att göra. Få tiden att gå lite iaf. Fryser som en galning gör jag också. Man skulle ju kunna betala flera tusen för att få krypa ner under ett varmt täcke. Men som läger ser ut nu så blir det nog en kallt jävla täcke. Dont like. Aja nu ska jag göra mig klart och åka. Ha en trevlig kväll allihopa. byebye :)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback