i miss u

Nu är jag tillbaka, har haft fullt jävla upp så har verkligen inte haft tid med det här. Igår fyllde mammas pring 5 år så då va det kalas och paket. Han fick sitt nintendo wii och är överlycklig över det. Det spelas bowling hela tiden nu. Sen fick han även en gitarr som han också älskar högt. Det spelas så vackert hemma så de är inte klokt. Nu sitter jag på jobbet och har 2 nätter framför mig, det har verkligen varit full rulle sen jag klev innanför dörren. Men kul som fan är det. :D Hua! i like it. Har varit så jävla trött idag så de är inte sant. Felix väckte mig i morse och då gick vi på dagis. Sen gick jag hem och la mig och sov till 14.00 klev upp och åt lite sen vare gonatt igen till 19.00 så nu är man pigg och glad. Nästan lite överpigg kanske. Imorrn kommer dom och ska fixa mina äckliga råttor så blir inte så mkt sova då inte. Men hoppas de går fort så man kan lägga sig igen. Va även tänkt att jag skulle hinna med att sola idag men som vanligt dyker det alltid upp nånting annat så man hinner inte med sig själv. Sen håller allting i mitt huvud på att lägga sig nu, skönt! Trodde det skulle bli jävligt jobbigt innan de va klart men de har gått bra. Ska ta mig igenom det här stark som jag är. Iaf den 26 november drar jag med mig min bitch ner till värmland och hälsar på mina underbara vänner. Emelie fyller 20 så vi ska fira henne. Det ska bli så skönt att komma bort några dagar och bara njuta av att vara med mig själv. Det värsta blir väl att vi ska ta bilen ner och jag ska köra, jag som knappt hittar hem. Pappa va lite orolig att jag skulle vimsa bort mig på vägen. Men min bror lovade att jag skulle få låna han GPS, och men de kan man väl inte köra fel, lr ? Nähäru, kan de här jag. Längtar iaf så fruktansvärt mkt. Det är 4 år sen vi träffades så misstänker att vi har jävligt mkt att ta igen. Blir några kanon dagar :) Spännande! Nu vart det ett sånt där onödigt långt och ointressant inlägg igen :D  Nä nu ska jag återgå till mitt jobb och surra lite skit med carrrro ! Bye lovers!


^mnkw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback